Cosmic Audrey

Mda…

In soundworld on September 18, 2007 at 2:30 pm

52e7.jpg

Blog de plictiseala..mhm..de cand n-am mai scris asa ceva?:-? eram anul I probabil..foarte probabil..si perceptia mea despre …hmm..tot..i guess..nu fusese asa de genial distorsionata de evenimentele in curs..(renunt secvential la dialectica pe grupe de interes in ale blogului..:P)..asa k..intorcandu-ne in anul I..

Eu una eram tare entuziasta in ale ase-ului..cu colegii..aici o sa intervina primul mdeah..cu messu..aici mdeah-ul devine bleah..pt k , undeva intre numeroasele zile dormite intens si nopti treze in fata monitorului, evoluate-n comatozice dimineti, in care zambetul inca mai reusea sa miste coltul gurii, si aceste ultime..14 post-uri in care am crescut cu totul din pamant pana in tavanul cel mai de sus…undeva am uitat.

De mess mi s-a acrit..asta e cuvantul..lene sa tastez..lene sa scriu..lene..ori am ajuns eu sa pretuiesc contactu uman in asa hal incat sa tanjesc dupa o iesire seara..in loc sa ma tintuiesc cu sete in fatza calc-ului..ori nu mai am efectiv rabdare sa tastez cu orele..want out..:|

“Death of a martian” in boxe, si eu imi visez primul an..in care nu stiu exact ce s-a intamplat; a, stiu, am descoperit yahoo360 si tot trecutul a luat-o la vale…:P :))

pana una alta eu o sa las messul chiar acum..ma duc..so come out,come out ..whoever u are:D

Tags: | Edit Tags

Tuesday November 7, 2006 – 07:17am (PST) Edit | Delete | Permanent Link | 7 Comments

 

Leave a Reply

