Cosmic Audrey

În mâini

In Love.and.the.city, Loverdose, My bitter half, Omul foarfece on September 18, 2007 at 12:48 pm

 97f1.jpg

Iti iubeam si mainile. Mainile alea de artist care imi zgarie osatura si emisfera stanga. Ce m-as face fara ele? Sunt calde, si ma primesc mereu intre deschizatura palmei si taieturile incheiate ale degetelor. Si cum alungi frigul; nervii mei si cearcanele de carbune cand ma trezesti dimineata. De cand te-ai mutat in ceasca mea de cafea ne conditionam unul pe altul. Dimineata si seara.

Stai sa te mai sorb un pic. Imi aprind o tigara. “De ce esti copil..?” Cola cu scrum. Mai bea! Ma certi si zambesc siret ca un copil pofticios pentru ca sunt copil. Dar numai cu tine. Sa nu spui la nimeni. In mainile astea nu incape decat o pereche de sani.

Tags: love.and.the.city | Edit Tags Friday October 20, 2006 – 07:06am (PDT) Edit | Delete | Permanent Link | 1 Comment

Leave a Reply

