Cosmic Audrey

Cine e de vina..?

In Fluture on September 18, 2007 at 12:24 pm

acum ma intind in soare lenesa, acum visez, acum rad, acum e timp pentru toate iubirile mele; sa le ador pe fiecare in parte; sa nu ma satur de ele pana epuizarea ma va adormi catre alte imagini;  aceeasi muzica, aceleasi perne, aceiasi pereti si acelasi pat; podeaua si bulinele dp perdea; paharul cu frappe si ciocolata;

79f4.jpg

un radio uitat in bezna; isi plange regretele pentru noaptea care fuge din ce in ce mai greu; e toamna; si in curand va fi si iarna; si frig; si iti voi ingheta mainile si obrajii ca sa nu fugi iar de langa mine.

ma gandeam k acum am tot ce vroiam sh singurul lucru care lipseste e doar esentialul. cine e de vina?

ma gandeam cum blogurile mele au devenit intre timp triste si cum fiecare ascundea o alta disperare si o alta spaima si o alta frangere. si cum mai apoi s-au scuturat de fantome ca sa lase loc prezentului. dar eu nu mi-am trait niciodata prezentul. era mereu amestecat si divagat in flash-uri din trecut.

you have been the one for me. i’ve been addicted to you.

i’ve been. acum e time to move on and shine🙂

Tags: | Edit Tags

Wednesday September 20, 2006 – 04:01am (PDT) Edit | Delete | Permanent Link | 1 Comment

 

Leave a Reply

