Cosmic Audrey

And then you hit me…

In Fluture, Insomnia, My bitter half, Omul foarfece on September 18, 2007 at 12:54 pm

Post-ul de azi nu e trist. E remarcabil doar in persistenta detaliului atemporal.

79b1.jpg

imi desenez dorul de cateva zile. in agonii ciudate, colorate mate pe acelasi sonor, the cardigans/and then you kissed me; de dulce devastare, leganadu-mi fiecare pas si gest. s-a mutat in urechea mea; obsesiv cronic subit; handsfree-ul se face vinovat acum o saptamana; ipod-ul acum un an.

imi desenez dorul prin mainile tale; ti le-as strange groaznic; sa strang in ele toate trunchiatele mele pareri de rau; descalificate de aceeasi insolvabila plaga. Te iubeam atunci; imi citeai incordarea pe degete si taceai; ce-i asta sa pierzi? vorbe aduse la final printre cafele, zambete, nemasurate alte taceri facute sa le imbratiseze pe cele dintai; si mai multe tigari si o singura si sacadata insomnie. ascultam cardigans si oasis pe-atunci, nu stiam de falsitatea fericirii masurate intr-o tigara; eram copil pe-atunci. Si crescand, copilul care te iubea si-a adunat durerile de dupa ca sa te adune. De dupa? ma intrebai uneori. “and then you punched me right in the heart..”.

Ne-am ciocnit prea tare , nu ti-am zis?

Tags: iris | Edit Tags Saturday October 28, 2006 – 02:51pm (PDT) Edit | Delete | Permanent Link | 5 Comments

Leave a Reply

