Cosmic Audrey

Right side of the bed

In deviatii de stereo, Insomnia, Love.and.the.city on September 17, 2007 at 2:52 pm

8dc0.jpg

Aveam idei.sa scriu.si alte cate.de cand am plecat inca.de dinainte sa ne intoarcem.si pana acum cateva ore.aici un alt post care nu trebuia postat. si ganduri; prea libere sa fie redate in culorile mintii care le naste.

nu mai esti. nu mai existi.m-au rascolit toate umbrele si zilele. erau doar umbre; asa vor si ramane; si ma intreb de multe ori dak au existat. dak am trait toate zilele de atunci intr-adevar. pt k nu le regasesc .prin nici un cotlon de memorie. prin nici un colt.prin nici un timp valabil . ma intreb. si m-am intrebat de atatea ori. cum poti sterge totul cu buretele.acolo unde a fost atat. a fost? pana la urma? te caut pe tine sa-mi raspunzi; sa te intorci sa-mi bantui zilele si strazile sufletului.

te-ai intors deja; de-acum; de mereu; nu stiu de cand;te intorci mereu si ma lovesti fara sa stiu; ma bantui deja;si ma dezgolesti de vise si ma sfarsesti de dorinte. dak ai fi o tigara te-as fuma k sa ma umplu de tine.

Tags: | Edit Tags Wednesday August 23, 2006 – 05:06pm (PDT) Edit | Delete | Permanent Link | 9 Comments

Leave a Reply

