Cosmic Audrey

:(

In Uncategorized on September 17, 2007 at 2:31 pm

2db6.jpg

Nu ma dezvatz. Nu vreau. Si nici nu mi-am pus prea mult intrebarea dak as putea sa ma dezvat, asta dak as vrea. dar eu nu vreau. sa trec peste. nici sa uit. nici sa nu ma mai uit in urma. ar fi mai simplu? probabil. asa ca ma complic. imi complic relatiile; imi complic viata, complic totul pana nu se mai poate iesi..well..si care e rezultatul? e vreunul?

ma uit la monitor la taste la ferestre la ceas  la ganduri la lumina mov dp perete la umbre fara sfarsit si nume. nu gandesc. nu mai vad si nici nu mai aud pentru ca peretii se invart cu totul si nici nu vreau sa ii opresc; ma intind pe jos si nu mai vad tavanul; decat ce-i deasupra lui; si nu stiu de ce, de cine, de ce am pierdut si mi-e dor.

Tags: | Edit Tags

Saturday July 29, 2006 – 02:41pm (PDT) Edit | Delete | Permanent Link | 12 Comments

 


Leave a Reply

