Cosmic Audrey

The Next Best Thing

In bucaresh, cismigiu, Fluture, motoare on September 13, 2007 at 2:21 pm

b68c.jpg

S-a dus ..si primul anu de facultate..inca nu-mi vine sa cred kt de rpd a trecut..e o stare f f dizzy ma gandesc inca incercand sa enumar ce s-a intamplat tot anul asta..s-a intamplat ceva? wtf..nope, nimic notabil; sh acum serios vbind, viata de fac nu a fost ceea ce asteptam eu;

si aici nu ma refer la sistemul de blah..la partea asta a fost exact ce stiam io de la nenea Moho din liceu k va fi :DDD..but..apart from ONE..sau hai sa zicem 2-3..relatii mai cat de cat omenesti q colegii nothing else happened..unde sunt frate toate distractiile alea suprarealiste din facultate k la ase au lipsit cu extrema desavarsire….

like..betzii q colegii in si dupa sesiune? neaaaah…party in camin? neaaaahh,..ce sa mai vb de mers la mare 1 mai or some shit like that..cand noi intr-un an de zile n-am fost in stare sa ne adunam macar jmate de grupa..jumate..nu cer prea mult..sa mergem macar la un suc nenorocit. neah…too boring..

asa k revenind la marile sperante si realizari p care le-a adus dupa el anul de debut in maria patrie dubioasa a ase-ului..hmmm..let’s see

1. mi-am schimbat radical le look :DD..lumea nici aq nu ma cunoaste p strada :PP..sh se pare k a dat si continua sa dea rezultate pretty favorabile😛
2. am crezut k in ase n-o sa -mi placa..si bine am facut :PP..
3. am descoperit YM si de-atunci tot incerc sa divortez de el..greu domen.greu :((
4. am luat primele lectii de chitara d la fratioru meu..stiu inceputurile de la nthing else matters sh stairway :DD…da promit k avansez:P
5. am descoperit motoareeleleee..marea mea iubire din vara asta se anunta😛
6. am invatat..damn..but true:P..despre dreptul afacerilor, piata morcovilor de la macro sh o statistica criminala..
7. mi-am dat un examen CAE..care aparent conditioneaza examenu de carnet…YEEEYYY :DDD
8. mi-am facut o super buna pretena SIMI i woveee yaaa..
9. prin intermediul minunatului atat de popular HAI FAIV am cunoscut o gama larga de personalitati sh personaje mai mult sau mai putin dubioase..a..si 360 dap:PP..care momentan imi populeaza viata…
10. m-am hotarat sa nu mai fiu o nasty bitch q toti cei care nu merita..si sa nu ma mai un la mintea celor care ..again..nu se incadreaza😛..pe aceasta cale imi cer scuze cui i-am facut rau in nenumarate randuri si fara intentie..as fi vrut k lucuruile sa stea altfel..now i kno it😐..anyway..se stiu ei
10. am avut o minimala tentatie de-a da la arhitectura..dar m-am intors in scurt timp catre dragostea mea de-o viata..fac de publicitate si juranlism..la toamna :DD
11. am fost a lot like in woove o vreme..mai multa vreme..uffii….a trecut vremea..aia..i hope:PP..acum cred k am sa fiu din nou..:DD viitorul suna bine:P..sper
12. m-am apuca again de scris..aceste bloguri sunt the proof..i hope it lasts this time :)))))

treebuie de asemenea sa-i multumesc din suflet lui mr ase k mi-a facut un an alaturi de ma best girls..:DD dobry shosho adi simi wov u:P..anul asta am iesit din casa sh din nenumaratele mele depresii cu tenta dubioasa sh i haaad fuun ..i think :PP

ceea ce mai ramane…e again..mr brightside care n-a intarziat sa apara..a intarziat sa BRIGHT :PP….dar nu conteaza..this is the time of my life..

Tags: (tr)ase | Edit Tags

Saturday June 17, 2006 – 01:59am (PDT) Edit | Delete | Permanent Link | 12 Comments

 

Leave a Reply

