Cosmic Audrey

Singing For the Lonely

In metrou, singing.for.the.lonely on September 13, 2007 at 12:05 pm

30db.jpg

Omul asta.. il vad aproape in fiecare zi cand cobor scarile de la romana..iar cand nu-l vad ii aud glasul si chitara (ca tot veni vb de metrou uite un aspect pa care nu l-am semnalat in blogu cu cea mai mare audienta :p). Canta pentru cei care asteapta, cei care se opresc sau doar trec mai departe fara sa intoarca privirea, pentru cei care rad, cei care-i zambesc celui de-alaturi, cei tristi sau singuri, cei care iubesc sau cei care nu mai au nici un gand..pentru toti care vor sa asculte. Sau sa ramana.

Eu am ramas. M-am asezat si am stat sa-l ascult pe omul cu vocea mai buna ca a lui tudor chirila (poate de asta, in a freaky way, nici nu ma face sa ma gand la tudor chirila :p). am ramas sa ascult chitara care-mi aducea in gand si in ochi albastrul nisipul si toate strazile si drumurile pe care marea le-a deschis. A trecut un metrou si l-am asteptat si pe urmatorul.si probabil c-as mai fi stat, daca n-as fi stiut ca el va fi acolo oricand voi cobori aceleasi scari, ca omul care canta pentru cei singuri va canta pentru ei si daca nu mai sunt singuri.

Si dc sa nu fim evil pana la urma.. ca altfel n-am mai fi noi insine …si pentru cei care scot bani :PP

Tags: zdranga, metrou, tudor.chirila, nisip, singing.for.the.lonely | Edit Tags

Thursday March 2, 2006 – 04:38am (PST) Edit | Delete | Permanent Link | 10 Comments

 

Leave a Reply

