Cosmic Audrey

Nu am chef azi

In Fluture, gogu, Insomnia on September 13, 2007 at 12:16 pm

Keep off ..all of you..n-am chef de nimic azi, si asta pe bune, nici macar de voi grupu kre ma iubiti… nici macar nu pot sa zic c-am avut o zi proasta sau stuff like that, dar efectiv m-a lasat chefu de orice. Ma scald intr-un extra spatios butoi cu lene.. nici macar sa dorm nu am chef..mi-e lene sa ma tarasc pana in pat sau cel putin sa motzai alene p canapea…si din nou nici macar blogul asta nu am chef sa-l scriu, cred k m-au lasat nervii pe parcurs, undeva intre seminariile teroriste de management si metroul care a intarziat 25 de minute, pt k in mod clar, in timp ce imi exersam rezistenta la audierea fortata a unui referat tratand codurile de bare, ideile au inceput sa zboare lin, una cate una, cat mai departe de capul meu… acum nu am chef de nimic..nici de macro (desi lucrarea aia horibilista de maine bate la usa de vro saptamana..), nici de skid cure si def, nici de mess…. Mi-e lene sa deschid messu, dar intre timp l-am deschis ca sa ma decid k mi-e lene si sa ma adresez celor 19 oameni care-mi populeaza lista… nici sa..nimic, frate. Nu vreau nici ciocolata, nici cola, vreau doar sa stau. Sa vegetez in lenea mea fara final care se intinde peste tot si abia ma lasa sa scriu aq randurile astea chinuite de talent.. m-am saturat de ase, de scoala si de seminarii fara scop si obiect, de drumu titan-romana in fiecare dimineatza…M-am saturat sa-mi sune ceasu in cap la 6 fara 10 si sa adorm pana la si jumate ca sa fug dupa metrou si sa-mi uit handsfree-ul! De inghesuiala din metrou si de vremea asta care-mi mananca zilele cu nerusinare.. de cizme si de geci, de fular! M-am saturat de toate fularele pe care le am si de toate manusile..vreau un soare numai al meu sa-mi umple camera de lumina cand ma trezesc si un zambet… nu am chef azi…iar u..stay away.. pe tine pe tine pe tine nu t urasc.. 😐 doar nu vreau sa t vad, sa te-aud, sa-ti tastez vrun cuvant…fraiere. 

Tags: chef-less | Edit Tags

Thursday March 16, 2006 – 07:25am (PST) Edit | Delete | Permanent Link | 4 Comments

 

Leave a Reply

