Cosmic Audrey

My immortal….

In deviatii de stereo on September 13, 2007 at 2:15 pm

sau aventurile unui ţânţar nemuritor
5109.jpg
pa la 12 juma aseara..in patutzul meu mumos sh portocaliu..cu info manageriala in brate..yea..cica examenu ala horrorific de luni dim…..sh aproape sa adorm..sfrr..cand..il vad ..UN ţânţar.oroarea mea de-o viata…yeeeey! nu, n-avem plasa dak va intrebati, assa ca marea majoritate..sh stam si cu geamu lar deschis noaptea..eu cel putin..asa..si cum ziceam..il vad..il urmaresc cu ochiu prin toata camera…mama si avea si-o viteza nenorocitu..mi se sucea gatu dupa el
intr-un final ma decid..nu pot  sa mai fac nimic  cu aratarea planand  pe deasupra capului meu ..ma ridic..iau o perna..aia pe care  o iubesc cel mai putin..sa nu cumva sa sufere leziuni de pe urma intruderului…ma mai invart putin dupa el prin camera..il pandesc si JAAP..ma uit acu dupa el..zic ‘a murit nenorocitu’…  de unde frate ca  nu
nici pe de parte. nu, el bazaia cu mare verva prin inaltimile tavanului in timp ce io faceam 13 14 pe parchet cu perna’n mana… sh nu se aseaza nicaieri al naibii..pana una alta sting lumina

no way..frate..arunc dupa el cu perna..cre k as fi recurs si la plici dak aveam la indemana..chiar.voi mai stiti ce-i ala plici? anyway..sting becu sh ma bag sub patura..adorm..oarecum..BZZZZZZZZZZ… moor..iar a aparut..e-n urechea mea..si are frate un stil..imi trag perna in cap..nimic..tot BZZZZ..omg i wanna fuckin jump!  aprind iar becu..arunc dupa el cu tot ce se poate..dap..chiar si cu cartile care ramasesera prin pat..i do that..de lene..dar el nu!
nici poveste! e un immortal..e u erou..mama lui..ce i-as face de l-as prinde..aprind lumina pe hol si ma chinui sa-l momesc afara..de unde..subversiv de inteligenta  faptura..as fi dormit si-n sufragerie..numa sa scap..dar acolo ma intalnesc cu alti 5 reprezantanti de seama ai neamului…joooy! asa ca ma tarasc inapoi in vesnica mea vagauna..unde tartoru ma astepta..pe perete

woopaaa….this is the time!!!..ma dau pe lnaga el..abia ca nici nu respir..si JAP,,again! pica
a picat? a picat?
nush
ma uit pe jos.pe everywhere..ma intorc in pat..arunc perna compromisa pe undeva prin preajam..ma intind …adorm..BZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ!!!


Tags: | Edit Tags

Sunday June 4, 2006 – 03:53am (PDT) Edit | Delete | Permanent Link | 8 Comments

 

Leave a Reply

