Cosmic Audrey

Mi-e dor…

In cismigiu, Fluture, Hepi Three Friends on September 13, 2007 at 1:29 pm

 46f9.jpg

 ..p mess cu dobry incepem sh din una in alta ajungem la poze din liceu..uooofff..ce ti-as face de te-as prinde copilule..:P..poze cu ziua lu homo :DD, ciolo, meloz, noi sh fetele, fushky printesa foshumba😛, wally cel sexxy =))))…ah, da..bugea mugea..=)) sau invers..eh se stie el..poho si al sau etern’ nihil est in intelectu’…like…cine-ar mai fi..ghizonul..:P bizonul sh tayi, gruparea dubioasa de la 11 a..:)))..sh noi..12A..it makes me fuckin cry cand ma gandesc:|

sh soon..very very soon vine baluu:DD..like dreamin already..alta rochie..alti pantofi :PP..alti oameni..nu conteaza asta, ci ca vom fi din nou printre cei mai mult sau mai foooarteee mult dragi :)).

mi-e dor de colegi, de clasa din pod de unde era sa picam pe geam :DD< de filmele vzte pe retroproiector, de voicu sh magnificul sau ‘show me the finger’=))..de homo si ale sale invitatii la sex trigonometric..de ggflorian, tzontzo (upsy, ala s-a insurat:DD), omg..chiar sh de scurtu=))..nu credeam c-am sa zic asta:P

mi-e dor de toti prietenii de atunci, de caldura care acum nu mai exista in relatiile de la facultate (ase sux..believe me), de holurile pe care ne ascundeam de cruella..de cismeaua in care facea baie dobry cu ajutorul lui meloz=))..de meciurile de baschet de la a 11a, de copilul care eram si de tot ce aveam si ince vroiam sa cred atunci. de cismigiul pe care il aveam numai eu, de cismigiul care mi-a imbracat toate iubirile si bucuriile, de cismigiul care a fugit apoi pe drumuri nestiute ca sa lase in urma doar ceva extrem de vag din ceea ce stiam atunci.

dor sa aud sunetul clopotelului la fiecare pauza :))..dor sa intru efectiv pe acea poarta in fiecare dimineata, dor sa vreau sa ma duc @ scoala (stu k suna creepy, dar acum dupa un an imi dau seama cam de multe:P), dor de toate materiile inutile si de cat de fun erau orele atunci..

anul trecut by this time invatam pt bac…nu-mi amintesc cand a trecut un an intreg.
ufff…liceul asta..lagar al tineretii noastre:PP..te-am iubit si-o sa te iubim fara scapare

Tags: cismigiu | Edit Tags

Tuesday May 30, 2006 – 02:40pm (PDT) Edit | Delete | Permanent Link | 0 Comments

 

Leave a Reply

