Cosmic Audrey

Marti, 13

In Teatrumatisme on September 13, 2007 at 2:20 pm

 5e21.jpg

Si da..am o boala cu marti, vineri 13 sh cu pisicile negre care-mi trec prin fatza in fiecare dimineata..cu astea am inceput sa ma acomodez😛..sunt absolut inevitabile…dar blogul asta nu il scriu cu vreo legatura fata de ziua de azi; sunt ganduri ce ies la suprafata dupa prea mult timp; acum ma intreb; acum clipesc si inchid ochii; ma supara lumina de afara; e prea puternica; ar trebui sa fac atatea lucruri; ar fi trebuit de atataea ori sa ma opresc si n-am reusit;

ma gandesc la o adictie; sa-mi imaginez ca sunt dependenta? sunt? nu stiu; dar mi-am uitat scopul initial; pe toate; acum e doar unul; si oricat ar parea ca lucrurile se vor rezolva a 2a zi; ele sunt tot acolo;

ma simt transparenta in fata a tot ce se intampla;
fara ganduri si posibilitati de recidiva;
si deschid ochii ma uit imprejur dar nu pot sa zambesc; pt ca nu mai pot; mi-ai spus ca am motive; atatea; eu nu-mi amintesc nici unul.  am asteptat in fiecare zi sa le vad din nou; totul e vag, translucid, subred; si nici daca te privesc nu reusesc sa vad nimic; ma intunec si nu-mi mai simt mintea; acum un an nu as fi scris nimic din toate astea aici; nu le-as scrie nici acum dar intre timp; undeva intre cei 4 ani de-atunci si anul de acum s-a scurtcircuitat ceva; am vb cu cineva care mi-a zis ca se cheama instabilitate; nu stiu; nu aud; nu mai simt; vad abruptul; ma primeste in bratele sale ; il cheama Depresie.

Tags: | Edit Tags

Tuesday June 13, 2006 – 04:52am (PDT) Edit | Delete | Permanent Link | 14 Comments

 

Leave a Reply

