Cosmic Audrey

La Strada

In cismigiu, Love.and.the.city on September 13, 2007 at 2:30 pm

9b2f.jpg

Deja mi-e dor. si nici n-am plecat; doar de cum am pus piciorul in casa am ramas fara suflare;

mi-e dor deja de perna mea si de lalelele de deasupra patului; de soarele din geam de noptile nedormite si pe care invariabil va trebui sa le dorm urmatoarele 12 zile; si pe cat de pueril si aiurea ar parea ce zic eu aici asta e..asta e…atat. asa cum ti-e frica sa nu pierzi ceva daca ai sa pleci; sa nu uiti sau sa nu fi uitat. orasul asta ma cunoaste; si nu vreau sa ma dau unui altuia; nu vreau sa-i las imaginile din mintea mea unui altuia; nu vreau sa ador alte strazi si oameni;

nu vreau sa plec. imi lipseste marea si toate drumurile ei pline de larguri vise si nisipuri dar si mai tare imi vor lipsi strazile incandescente pe care mi-am varsat gandurile si mi-am scris in palme iubirile.

nu vreau sa plec [decat cu tine].

Tags: love.and.the.city | Edit Tags

Saturday July 8, 2006 – 01:22pm (PDT) Edit | Delete | Permanent Link | 3 Comments

 

Leave a Reply

