Cosmic Audrey

Killing me softly…

In (tr)ase, Blogjob, bucaresh on September 13, 2007 at 12:47 pm

 1ee6.jpg

..ink 2…inca 2…mai am putin si escaladez peretii si tavanu.. la Academia de Stres Extensiv lucrurile se complica saptamana asta… cea mai yacky stresiune de pana acuma….a trecut mcd-ul..aq vine amenintarea macroeconomica gavrilesca, urmata indeaproape de ciunga matinala q efect letal preconizata a ateriza sambata in zori….
ma agit! nush nimic, e din c in c mai naaaspa, grile peste grile peste teorii peste numere peste capitole peste ecuatii peste legi peste capul meu toate…Arghhhhhh!!! i can’t take it any more….ase-ul ne omoara pe zi c trece, ne seaca toate resursele mentale si sufletesti (mie mi-a redat inspiratia dupa 3 ani de stagnare ..avem talent, avem ), ne controleaza acid nervii, ne mananca noptile si asa nedormite…unde sa mai incapa loc de altceva/?

in fata faptului (ne)implinit de a da inca un examen , aseistul de rand se agita, se chinuie, se strofoaca, se aduna, se imprastie, se aduna din nou, isi face cafele, nessuri, planuri, o tigara sau mai multe pe seara, iar planuri, iar cafele…pana ajunge la concluzia geniala si obiectiva – “dc sa invat?”.”de ce sa ma kinui?’ “n-am ses in vara??”..’ce mai conteaza acolo o restanta amarata”
(am facut-o chiar si eu o data, dc sa nu dau q bata-n balta si sa nu recunosc?)- sau  –  in cazuri fericite recurge la arhaicul deja – handsfree…..yey!

mai am o zi jumate…pana la confruntarea q dementza taxista a covrigului…avem talent, avem talent… nasol de mine k nu beau cafea… si ness..si nu fumez si so on… poate m-ar fi tinut nervii si ochii deschisi in marea bezna nocturna si as fi ramas si yo cu niscai extra cunostinte…  dar somnu ma ia…dap..si deja uit ce vroiam sa zic…
dak o s-o tina tot asa..si o s-o tina k pana la toamna mai eeeeeee..nush…i’m’a break down and die…

Tags: (tr)ase | Edit Tags

Tuesday April 4, 2006 – 07:07am (PDT) Edit | Delete | Permanent Link | 4 Comments

 

Leave a Reply

