Cosmic Audrey

Joaca de copii

In cismigiu, Insomnia on September 13, 2007 at 1:00 pm

7321.jpg

hihi…da, io sunt in poza..si nu, nu eram drunk..contrar aparentelor si comantaririlor unor preteni😛..sa fi avut vreo 2 anisori? nujtu..ideea e c-am dat peste ele de curand si am zis c-ar fi dragut sa vedeti si voi ce tzanc cute eram :))ideea e ca…m-am gandit..am stat si m-am gandit….
cum era fratilor cand eram copii? mai tine minte careva? pt k io sincer am atatea amintiri, dar atatea..nu le mai stiu nr..in orice caz cea mai veche cred ca dateaza dp la 2 ani..mda, destul de greu de crezut dar va zic ca asa e..mi-a confirmat mama:P…
atatea amintiri care rasar din atatea ganduri..si fotografii alb negru pline de ani pe care probabil ca i-as fi uitat, si franturi de cuvinte, de fraze, de rasete si bucurii..toate sunt acolo, cantr-o lada cu jucarii de care ai uitat dar iti aduci acum aminte si parca ai plange, parca ai rade, parca nu stii concret ce sentimente te incearca, de fapt e un amestec prea puternic ca sa-ti mai dai seama..

pe copilul din mine nu l-am uitat nicicand. el e acolo..in gandurile mele cele mai indepartate, in zambetele si rasetele demente, in toate momentele in care cu prietenii cei mai buni te tavalesti pe jos de atata ras (in general nu conteaza cadrul, dar e indicat sa  nu fie pe mess, s-ar putea sa pici dp scaun :PP), in toate lucrurile marunte de care-ti amintesti si in care te pierzi, de multe ori te fac la randul lor sa razi (nujtu care a fost ala care-a zis ca numai prostii rad cand isi aduc ceva aminte..prea multi fac asta..so someone else’s got a problem..), sa te infiori sau sa vrei sa le ai inapoi, in dragostea declarata pt ciocolata:), in lumea nevazuta pe care inca o mai desenez (desi mi- cam murit talentu,dupa atatia ani de pauza😦 )…nu vreau sa ma schimb, si nici nu cre k-o sa fiu in stare s-o fac..cand suntem copii lumea-i vazuta cu alti ochi, cei care o descopera pt prima data; si chiar daca o s-avem mai tarziu senzatia ca abia acum o descoperim, doar atunci a fost cu adevarat a noastra.

pai numa sa-mi aduc io aminte ce prostii faceam..n-am mai termina blogu asta pana maine..:))….de la scrijelit tapetu dp pereti (cu convingerea suprema de a ajunge in camera cealalta), la rasturnat tot ce se gasea mai de pretz prin casa, la inghitit sapunu, terorizat pisica travestind-o in hainele papushii si pana la efectuat apeluri anonime cu vecina de la scara 2 sub pretexte dubios – ravasitor – instigator la violenta verbala:P si la hohote in partea cealalta a liniei + altele prea dubioase pt a fi redate=)), astea ar fi numa cateva…. ma opresc uneori prin parc, ma uit la copiii care se joaca si ma gandesc fara sa vreau; si nujt sigur daca as mai vrea sa-mi traiesc inca o data copilaria, cert e ca as vrea sa mi – o amintesc mai bine, si mereu. sa nu uit atatea lucruri care m-au facut fericita.
cand gandurile imi umbla aiurea as vrea sa ma intorc la lucrurile astea. nu mai stiu cine spunea, dar o spunea bine “sa fi copil e-un lucru serios”.. nimic nu e mai frumos dekt asta.

eu mi-am terminat blogu, asa ca vreau s-aud ce lucruri traznite spun copiii din voi🙂

Tags: | Edit Tags

Tuesday April 18, 2006 – 04:38am (PDT) Edit | Delete | Permanent Link | 12 Comments

 


Leave a Reply

