Cosmic Audrey

Great expectations

In Fluture on September 13, 2007 at 11:57 am

Mi-a venit un chef sa scriu..nujtu dc tocmai acuma la 1 noaptea.. da cre k de mult n-am mai avut starea asta..probabil ca de vina a fost si o discutie pe care am avut-o cu cineva in seara asta, sau ca sa zic mai curand impotriva cuiva ..pana la urma n-am facut altceva decat sa-mi dau seama ca incercam sa conving de lucrurile  care de fapt si de drept imi lipseau mie; sau de care uitasem intre timp sau pe care uitasem efectiv sa mi le mai doresc pentru mine.

E long time de-atunci si frate nujtu, toti avem cate un vis din asta idiot, da ca marea masa populara si eu am renuntat din motive obiectivo-finaciare ca sa le zic asa…in orice caz ASEul parea sa fie raspunsul la toate…clar n-a fost asa,  si nici acum nu ar fi prea tarziu sa m-apuc de ce vroiam sa fac.. da se merita oare? me no think so.. sau, in orice caz, nu pe calea normala .. btw, decanu de la FJSC a facut electronica (all credits for you dude), ca sa ajunga la final sa faca ce vroia de fapt, intr-un mod mai mult sau mai putin direct.. asa ca, inainte sa-mi iau visu de acu 2 ani de la capat si sa ma prezint in fata unei comisii comunisto-rasisto-nimfo-exclusiviste si sa -mi garantez esecul prin compunerea deliberata a panoramei unui oras mov pe luna toamna(a, sa nu uit, stilu bacovian inclus ca extraoptiune), o sa ma gandesc ca n-am facut cea mai mare tampenie alegand ASE-ul.. daca e s-o luam asa, ai nevoie de el peste tot (nesimtit ca orice adevar…)

Ei, si tocmai din ast motiv, pana o sa se intample evenimentu mirific ca  reclamele mele pentru adidas, rocher, connex si budweiser sa ajunga pana la urma (cu chiu cu vai) la Ad’Or sau NDVP.. let’s just call ’em great expectations. se fini.

 

Leave a Reply

