Cosmic Audrey

Fluturi albastri in nopti albe vechi de un an

In bucaresh, cismigiu, deviatii de stereo, Fluture, Hepi Three Friends, Insomnia on September 13, 2007 at 1:26 pm

…o pagina din multele mele scrieri😛 pe vremea aia pe caiete ( la sfatul cui dak nu al tau, scump dirig homo:D)…datata cam acum un an..prin mai..cre k toceam pt bac, si , nu, NU dormeam noaptea:DD
bf06.jpg

mai 2005

nu stiu ce zi e azi.
si ma-ntreb asa ,de ce ne dezamagesc filmele, mai ales astea care cica ar trei sa ne umple de optimism, de sperante si de alte shituri, cand, pana la urma, nu ne dau decat starea mizerabila de a fi mizerabili pt ca noi NU AVEM ce au ei, nu avem parte de asa ceva,si parca rad cretinii: “nici nu o sa aveti asa ceva!’

eu vreau sa am asa ceva.
dar mi-e prea lene sa scriu tot ce gandesc. asa si cu testele de engleza.mi-e lene sa le mai si scriu.
de fapt mi-e lene si acum. as vrea sa gandesc si sa se scrie singure cuvintele. nu-mi place sa prescurtez. as putea  dar n-ar mai iesi nimic, si stiu si unde trebuie puse virgulele dar mi-e atat de lene!
FRATE mi-e atat de lene si mana ma doare de la pastel, pasoptism si ase!
n-am nici o idee maibuna. doar sa scriu ce-mi vine prin cap nu pot nici sa ma culc nici sa fac nimic, e oribil. si mi-e o foame!

stiu ce o sa le spun la bac de cartea mea preferata. o sa le spun ca preferatul meu era holden , pentru ca era intr-un fel, ca mine. d c nu e nimeni asa si in viata reala? vezi, asta-ti spuneam!

in  viata reala toti isi bat joc. chiar si cartea aia se termina bine! oare ce-ar fi fost daca holen se hotara sa plece si sa nu se mai intoarca home never?
frate ce ma doare mana. ma doare din incheietura parca sta sa se rupa!
m-am gandit la tot si nu mi se pare ciudat si doar anost. si atat de trist, de nemarginit de trist.
azi noapte a fost cutremur dar cand m-am trezit nu mai stiam nimic;aproape..cred. intr-un fel a fost ciudat. n-am simtit nimic, nici macar un pic de frica, doar am asteptat sa se termine ca sa adorm la loc. e ciudat dar nu ma mai preocupa;

as fi vrut sa-i cunosc pe holden pe otilia si pe marius, sa facem o gasca mare alaturi de weissman si fred si sa alergam pe strzile parisului ca-ntr-un film . in orice timp, in orice zi, nu mai conteaza, doar in viitor nu.

cu felix n-am nimic personal, dar mi se pare cam prost, cam prea real, desprins din timpul asta; prea actual; de fapt vezi la tot pasul oameni ca el. De fapt felix era un prostalau.
i-as mai fi luat si pe carrie si pe jim si am fi umblat de dimineata pana seara prin tot NYul, iar noaptea am fi stat de vorba intr-un apartament in care rasuna dintr-un colt ‘lemon tree’

nu stiu pentru cine scriu toate astea. as vrea doar ca cineva sa le citeasca.
as vrea sa fac atatea, sa fiu atatea fiinte, in atatea locuri, in atatea timpuri, sa fiu oricand oriunde as fi vrut si cand ma plictiseam sa plec in altul, in alt vis, in alt film.

mi-e somn, iar mana, ciudat, nu ma mai doare.”

epilog (aka nota explicativa :PP)

acest blog nu e scris la nervi. nici la depresie. am dat azi peste caietul respectiv. era de romana si avea 7 pagini mazgalite la spate cu textul de mai sus. la momentul la care l-am scris era in jur de 2 noaptea si in jur de 25 mai. atunci eram trista si chiar dak acu nu mai sunt :DD – cine stie cunoaste – tot ce-am scris atunci mi s-a parut frumos acum; n-am avut curajul sa pun inr-un blog private stuff so far;

– filmul care mi-a creat nervi era ‘les miserables’  – sa terminat bn ca de obicei, ca orice film bunImage..io nu aveam starea insa..
– holden este personajul main din ‘the catcher in the rye’ . nu am vb despre el la bac pt ca n-am avut sansa..damn..insa ramane my ideal guy :DD (cititi sh veti vedea)
– cutremur a fost cu adevarat atunci si eu chiar nu l-am simtit;.upsy..:P
– otilia marius fred weissman si felix sunt personaje caremi-au placut mai mult sau mai putin din cartile pt bac:|
– carrie e pers pp din sex and the city:XXX..i wove the bitch:P
– filmul la care ma refer e ‘the dreamers’..uitati-va la el ca e strong:X
– felix era un prostalau pt ca nu a profitat de otilia (cititi cartea)
iar pe mine ma durea mana deoarece pre vremea aia mai si invatam😀

a, iar fluturii erau desenati cu dermatograf albastru peste scris :))
noapte buna:P

Tags: insomnia | Edit Tags Saturday May 27, 2006 – 02:05pm (PDT) Edit | Delete | Permanent Link | 5 Comments

  1. […] aş mai putea scrie asemenea lucruri m-aş convinge singură că ultimii patru ani aveau nevoie de un preview mai detaliat. […]

Leave a Reply

