Cosmic Audrey

Everybody hurts

In deviatii de stereo, emo on September 13, 2007 at 2:12 pm

am vrut sa scriu un blog..iar acceasi faza q no ideas..am primit cateva propuneri..dar again se legau de sireturi, ocs (geaca disparuse din plan) si o geanta :))) (p-ala o sa-l scriu..da mai am nevoie de nijte detalii =))
6ed6.jpg
suntem doar eu si monitorul; 12 ziua dar zici ca-i 12 noaptea..e o bezna in casa..si o si mai bezna afara..zici ca vine iarna :-s..dak ar fi si frig k de plouat tot ploua (i think) ar fi tot tacamul..
trebuia sa ma apuc de invatat..acum 2 ore..mdap..dar nu..stau pe acelasi scaun de la 10;
cu aceeasi melodie in cap si in boxe..matchbox 20/time after time; cre k e chiar mai buna dekt originalul..ufffff…mi-e lene..mi-e urat de toti si nici sa dorm nu vreau…si nici cuvintele nu se mai scriu singure:| tastele aluneca de sub degete; scriu si sterg si iar sterg;

aveam aseara 5 idei de blog..3 nu le-am materializat din motive de decentza..:P..restul din lipsa de resurse.
in casa nu mai am aer.si as pleca daca as avea unde sa ma duc;
m-am saturat de toate strazile care nu ma mai primesc; de asfaltul pe care calc in fiecare zi; de peretii din jurul meu;,de muzica din casti; de somnul din care nu ma pot trezi dimineata; de stat p mess; m-am saturat de statusuri imbecile; de aiureli care nu-si au scopul; de mesajele care-mi vin pe hi5..le-am sters azi pe toate; de imagini si oameni care ma imbolnavesc; m-am saturat de dezamagiri. asta e..se cheama punct si de la capat.

si ca sa revin la ceva ce-am zis mai demult, dap, imi recunosc vina, lumea ami scrie si bloguri care merita citite.
am citit sth care mi-a dat de gandit..deshi am dubii..inca ..gata..now smile🙂

 

Tags: | Edit Tags

Friday June 2, 2006 – 02:53am (PDT) Edit | Delete | Permanent Link | 4 Comments

 

 

Leave a Reply

