Cosmic Audrey

Electrical Soulstorm

In bucaresh, cismigiu, deviatii de stereo, Fluture, Love.and.the.city, Uncategorized on September 13, 2007 at 1:05 pm

5d2c.jpg

“vine mai; luna asta care m-a facut mereu sa ma simt sleit de sentimente, sa vad lumea in cel mai oribil roz, in cel mai vulgar negru si in cele mai ciudate creatii ale ei…poate sunt doar povesti de demult, eu le vad si acum cum ma privesc; ma simt febril, ma simt intoxicat de fericirea altora, ma simt neinduplecat si avid de ploi si tunete, strafulgerat de idei, insufletit de chemari, ros de nelinisti, cutremurat de aluzii si glume proaste, strabatut de arome si gusturi improprii, de atingeri marmorale, sugrumat de caldura unui aer irespirabil, subjugat de tine..tot de tine; mereu si nesincer si fara curaj; si fara replica, si fara expresie, un chip de var si de cenusa, un amalgam cristalizat de sentimente, de ganduri, pasiuni , priviri, dureri si plangeri; irezistibil in chemare, insipid in substanta, intransigent, proaspat, firav, translucid – imi seaca sufletul de raze, de roua, imi taie radacinile si imi rupe fiinta in mii de fragede fapturi lichide, scapatand de verde, de viata, de launtrice zglobii sclipiri..

imi aprind ochii ca sa vad mai curat in noaptea viselor electrice, sa-mi anin mainile si somnul de crengile viselor, de ramurile norilor, sa-mi scutur bratele deasupra apelor de pacate si nelinisti la fel ca ciresul care-si raspandeste nestirea de petale asupra iubirilor care imbraca necontenit drumurile si aleile, care-si canta desfatarea printre stele si isi aduna amurgul in picuri de ploi. ma sting, ma sting, ma sting, ma alterez si ma nimicesc in praf si nimic nu ma aprinde la loc. sunt un astenic incorigibil.”

Tags: teatrumatisme, fluture | Edit Tags

Monday April 24, 2006 – 03:38pm (PDT) Edit | Delete | Permanent Link | 6 Comments

 

Leave a Reply

