Cosmic Audrey

Deviez

In Uncategorized on September 13, 2007 at 1:16 pm

oficially deviant
date start Today
look it up http://pinkweed.deviantart.com

imi simt mintea plina de ganduri de culori de cuvinte de idei de infinituri de straluciri..incerc sa le adun sa le transpun dar ele nu vor..imi fug de sub degete de sub pleoape..ma trezeste nu lumina de afara ci adierea unui vis atat de dulce si de ireal ; e translucid in imagini si se fragmenteaza pe masura ce deschid ochii..ma uit la ceas..sh stiu ca e devreme..uff si eu nu pot sa ma scol never devreme; dar acum e altceva; nu, nush de unde toate starile astea care mi se strecoara pe sub piele;

imi desenez palmele cu un dermatograf sh m-apuc de poze; nu vor sa stea, nu vor sa iasa cum le cer; sh timerul parca vrea sa-mi insele asteptarile.
ma uit din nou la ceas..sh da e tarziu; dar eu nu pot sa ma desprind; creionul nu ma asculta, ochii se pierd intre frunze sh nori; gandul alearga prin vise si imagini pe care nu le cunosc; imi apar libelule si aripi si valsuri vibrante de straluciri care -si pierd conturul si contrastul pe monitor; sh pe geamul de alaturi; sh pe sticla de vin sh pe parchet; isi deseneaza singure caile, se alunga se cheama si se aduna iar in fluorescente mov.

am inchis ochii. e dimineata si e cald iar patul nu vrea sa ma mai primeasca.ma ridic lenesa ma intind zambesc.
iar blogul asta nu e trist, nu e sumbru, nu e cenusiu; ci doar o intrebare pe care am uitat sa mi-o pun. cand au fugit toate insomniile?

 

Tags: | Edit Tags

Friday May 12, 2006 – 04:08am (PDT) Edit | Delete | Permanent Link | 6 Comments

 

Leave a Reply

