Cosmic Audrey

Something i begin to miss

In Uncategorized on September 12, 2007 at 2:57 pm

9486.jpg

Highschool… am stat azi si m-am uitat la toate pozele astea din liceu..m-a luat o stare pe care nu pot s-o descriu. probabil e legata mai mult sau mai putin indirect de scoala de acum, care nu e tocmai the best i could’ve got, de diferenta prea mare intre ce era atunci si ce e acum (Doamne urasc ASE-ul!), si de cei pe care i-am vazut patru ani si acum nu-i mai vad… m-a intrebat cineva de curand daca n-am senzatia ca n-au fost de-ajuns 4 ani de liceu, inainte de nenorocirea asta de ase.. si nujtu.. am zis nu ..probabil ca asta era si adevarul, tot ce-as fi vrut era sa nu treaca atat de groaznic de repede anii astia si tot ce mi-au oferit.. n-am sa mai am parte de asa ceva ever .. miss ya guys!!

Leave a Reply

